Experimentálne overovanie Jolly Phonics na Slovensku
Hlavným cieľom projektu je experimentálne overiť úspešnosť metódy Jolly Phonics a zlepšiť výsledky vzdelávania žiakov v anglickom jazyku v primárnom vzdelávaní vo všetkých kompetenciách – v čítaní s porozumením, počúvaní s porozumením, v ústnom a písomnom prejave. Projekt prebieha na 47 základných školách na Slovensku a sledovanie výsledkov rovnakej skupiny žiakov sa uskutočňuje od 1. do 4. ročníka.
Jolly Phonics v 1. ročníku, šk. roka 2017/2018
Jolly Phonics program v 1. ročníku (počas 2 vyučovacích hodín týždenne) sa sústredil na predstavenie a precvičovanie 5 základných zručností, ktoré sú obsahom každej vyučovacej hodiny… Čítať viac
Jolly Phonics v 2. ročníku, šk. roka 2018/2019
Po tom ako sa deti naučili správne rozpoznať, vysloviť, prečítať a napísať jeden spôsob fonetických slov, v druhom ročníku pokračujú s dlhými slovami a vetami a alternatívami… Čítať viac
Jolly Phonics v 3. ročníku, šk. roka 2019/2020
V treťom ročníku žiaci pracovali s pracovným zošitom Jolly Phonics Pupil Book 3, kde si precvičovali lepšie porozumenie alternatív základných zvukov písmen a zoznámili sa so… Čítať viac